Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 maart 2018

Raadskandidaat kiest voor gezin


[KAAG EN BRAASSEM] Hein Hoogenboom kreeg 167 tijdens de gemeenteraadsverkiezingen vorige week woensdag. Dit hoge aantal voorkeurstemmen is meer dan voldoende om zitting te nemen in de gemeenteraad. Maar toch doet Hoogenboom dat niet.

Hij geeft als redenen aan: ,,Ik heb nooit vermoed zoveel voorkeurstemmen te trekken. Kennelijk hebben veel inwoners van Woubrugge groot vertrouwen in mij. Maar op maandag- en woensdagavond kan ik niet aanwezig zijn in het gemeentehuis. Dat zijn al jaren avonden voor mijn gezin. Ik zou niet in de plaats willen komen van Kelly Straver- Van der Wereld die al jaren goed functioneert in de raad. Ik vind dat je een goed draaiende molen niet moet vervangen.'' Wel wil Hoogenboom 'op de achtergrond meedenken en –werken' met SVKB.