Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

09 november 2017

VVD krijgt jeugdige lijsttrekker

Nieuwkoop – De 19-jarige Tom de Kleer is door de leden van de VVD benoemd tot lijsttrekker. Hij zal de partij de komende maanden gaan leiden, richting de gemeenteraadsverkiezingen van woensdag 21 maart 2018. Het bestuur van de VVD had De Kleer voorgedragen en omdat er geen tegenkandidaten waren, werd zijn benoeming een formaliteit. De Kleer is nu al raadslid, sinds september vorig jaar. De Kleer: ,,Ik voel mij erg vereerd de lijst te mogen gaan aanvoeren en heb veel zin om te gaan werken aan een groot succes. Er mag ook wel wat veranderen in de Nieuwkoopse politiek. Wat vastgeroest is gaan we doorbreken. We komen met een fris, eerlijk en helder geluid waar inwoners op kunnen bouwen. Politieke spelletjes en achterkamertjes zijn wat mij betreft definitief verleden tijd.''