Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

14 februari 2017

Tentoonstelling

HILLEGOM > Een bijzondere tentoonstelling vindt van 6 maart tot en met 31 maart plaats bij Het RAAM (Prinses Irenelaan 16). Dan zijn namelijk schilderwerken van Irene Keehnen gratis te bekijken.


Voor Irene Keehnen zijn dieren en bloemen haar voornaamste inspiratiebron. ,,Vooral bij het schilderen van koeien kan ik me helemaal uitleven met acrylverf, penseel en paletmes'', zo lacht ze. Het maken van schilderijen met veel kleur spreken haar erg aan. ,,Al op jonge leeftijd was ik veel aan het tekenen. Sinds een aantal jaren heb ik me toegelegd op het schilderen op doek met voornamelijk acrylverf. Ik gebruik daarbij een penseel en paletmes.'' Ze besluit: ,,Met de expositie van haar schilderijen bij Het Raam hoop ik voor anderen wat vrolijkheid te brengen en misschien wel inspiratie om ook te gaan schilderen.'' De expositie is iedere Maandag t/m donderdag van 9.00 tot 12.00, en van 19.00 tot 22.00 te bekijken. Voor meer informatie: www.hetraamhillegom.cc.