Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

19 oktober 2016

Kampeerders bedreigen agrariër niet

Nieuwkoop > De agrariër Martin Vergeer, die zijn bedrijf heeft gevestigd aan de Meije, kan rustig ademhalen. Zijn bedrijf wordt niet bedreigd door campinggasten die aan de overkant van de straat recreëren.


Tijdens een raadsbijeenkomst van donderdag 13 oktober maakte Vergeer zijn ongerustheid bekend. Hij liet weten aan de politici: 'Ik heb geen problemen met recreanten en mensen die kamperen. Maar ik wil mijn rechten behouden als agrariër. In de winter zouden er geen gasten moeten verblijven op de campingplaats tegenover mijn bedrijf.' Wethouder Paul Platen (VVD) nam de ongerustheid weg: 'Recreatie-obecten vormen geen belemmering voor de bedrijfsvoering van de heer Vergeer.'