Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

24 februari 2015

‘Zij was de nummer één’

LISSE - Dorpspromotor Marco van der Lingen laat weten waarom Eva Rusman benoemd is tot centrummanager. ‘Ze is jong en enthousiast, met een frisse blik en kijk, die een goede mix kan waarmaken tussen fysieke en digitale promotie. Ze kan mensen enthousiasmeren en motiveren om mee te doen. Van de 22 kandidaten was zij de nummer één.’
Hij vervolgt: ‘Ik verwacht van Eva dat ze de ondernemers meekrijgt om het centrum van Lisse klaar te maken voor de toekomst. Er gebeurt veel in de retail en ik heb het volste vertrouwen dat Eva ondernemers me kan nemen. We hebben veel evenementen en Eva zorgt voor de verbinding tussen die evenementen. De promotie daarvan komt op één lijn te liggen. We willen er voor zorgen, dat de mensen niet alleen naar Lisse komen voor  de boodschappen, maar ook voor het vermaak. Door een goede promotie moeten mensen al weten wat er in het dorp gebeurt, nog voordat ze naar Lisse komen.’