Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

20 november 2014

Riche Tuinen

‘Dit is het moment om uw tuin winterklaar te maken’
T: 06 4705 5443, W: www.richetuinen.com
LEIDSE REGIO - Iedereen wil een huis met tuin hebben, maar niet iedereen heeft tijd en zin om die tuin ook goed bij te houden. Ook het (opnieuw) kunnen inrichten van een tuin is aan veel mensen niet besteed. Daarom is het fijn te weten, dat Riche Tuinen hierbij de helpende hand kan bieden.
Tijdens zijn vele jaren werken als hovenier stroomde bij Maurice Sciarone (28) het ondernemersbloed door de aderen en anderhalf jaar geleden begon hij met zijn bedrijf Riche Tuinen. En tot grote tevredenheid van veel mensen, die hem graag zien langskomen. Sciarone: ‘Ik doe voornamelijk particuliere tuinen. Ik heb ook veel tuinen compleet aangelegd. Daarnaast bouw ik onder meer vlonders, fietsenschuurtjes, schuttingen en veranda’s van hardhout.’
Wat Sciarone onderscheidt van anderen, is dat hij overlegt met de klant. ‘Ik vraag wat de klant wil, zodat hij/zij tevreden is over het eindresultaat. Maar ook tijdens de werkzaamheden kunnen zaken anders worden, als de klant dat wil. En wie niet precies weet, wat er in de tuin moet gebeuren, kan ik een ontwerp maken.’
Het najaar is inmiddels in volle gang en dus zijn deze weken ideaal om de tuin flink aan te pakken. ‘De bladeren zijn van de bomen, dus als je de tuin opruimt ziet het er de rest van de winter weer goed uit. Ook is het nu de tijd voor het zware werk, zoals het snoeien van de bomen. Ik heb hier jarenlange ervaring mee en zorg ervoor dat het snoeiafval uit uw tuin verdwijnt en gecomposteerd wordt.’
Sciarone komt met plezier vrijblijvend bij u langs voor een kostenloos bezoek. Riche Tuinen is actief in de regio Leiden, Duin- en Bollenstreek, Den Haag en Haarlem. Sciarone sluit af met een tuintip: ‘Maak een droogboeket van de uitgebloeide hortensia’s; wanneer je ze bij elkaar bindt en binnen op tafel zet, kun je er jarenlang van genieten.’