Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

20 november 2014

Hardfietsers niet aangepakt

KAAG EN BRAASSEM – Overal in het land beginnen mensen te morren over racefietsers en scooters die over de fietspaden scheuren. Hier en daar wordt al gedacht aan snelheidsdrempels op die fietspaden, maar het college van burgemeester en wethouders peinst hier niet over, zo laat wethouder Yvonne Peters weten. ‘Mij is niet bekend dat er problemen zijn. Ik zie dat er fietsgroepen zijn en ouderen met elektrische fietsen die zich met hogere snelheden voortbewegen. Maar ik wil geen maatregelen nemen om eventuele problemen te voorkomen.’