Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

26 september 2012

‘Ik kan niets horen’


LISSE – Wanneer gemeenteraadslid Kees Schrama (Nieuw Lisse) tijdens een vergadering spreekt, spitsen alle politici en de mensen op de tribune hun oren. En dat is niet altijd omdat Schrama de meest spitsvondige opmerkingen plaatst. Het ene raadslid heeft namelijk een luider stemgeluid dan de ander. Tijdens de gemeenteraadsvergadering van dinsdag 11 september nam Schrama het woord, maar hij werd vanaf de tribune onderbroken. Het was niemand minder dan Jan Kippers (CDA). Deze ex-wethouder stond op uit zijn stoel en riep: ‘Voorzitter, ik kan niets horen.’ Burgemeester Lies Spruit gooide vervolgens nog wat olie op het vuur: ‘Dat heeft niets met de geluidsinstallatie te maken, vrees ik.’