Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

23 maart 2012

Burgemeester trots op Oegstgeest

OEGSTGEEST – Fractievoorzitter Rob Braun (Transparant Oegstgeest) kreeg donderdag 8 maart de wind van voren van de voorzitter van de gemeenteraad, burgemeester Timmers. Braun uitte zich negatief over de kans van slagen van de gemeente om ruimtelijke ontwikkelingsplannen bij de Raad van State goedgekeurd te krijgen. De burgemeester was het opeens helemaal beu en riep uit: ‘U bent zo negatief over Oegstgeest. Ik ben er trots op dat ik in Oegstgeest woon, en ik wil ook eens een keer wat positiefs van u horen.’