Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

19 april 2011

Seniorenraad gaat niet twitteren

LISSE – De nieuwe media is niet besteed aan de leden van de Seniorenraad, zo bleek tijdens een vergadering van maandag 11 april. Secretaris Hans Hoogkamer deed verslag van een bijeenkomst van het Service Punt Vrijwilligers Lisse over hoe een netwerk van mensen uitgebreid kan worden.

Hoogkamer: ‘Netwerken is net werken. Het moet via Hyves, LinkedIn, Twitter en Facebook, schijnt het. Ik ben nog van de oude stempel en doe het persoonlijk, maar blijkbaar was ik niet meer van deze tijd.’ Op zijn vraag of iemand op Facebook of een van de andere sociale mediasites wilde gaan, stak niemand van de vijftien leden van de Seniorenraad de hand op. Hoogkamer knikte instemmend: ‘Bij de jongeren zal het wel een belangrijke functie hebben, maar onze leeftijdsgroep ziet elkaar op straat. Ik zie mij niet op twitter gaan.’