Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

29 oktober 2010

Profiel

Naam: Karin van Varik
Geboorteplaats: Alphen aan den Rijn
Geboortedatum: 15 september 1970
Woonplaats: Noordwijk
Relatie: Getrouwd met Leonie
Kinderen: Een zoon: Koen
Beroep: Activiteitenbegeleidster
Houdt van: Theater
Hekel aan: Mensen die zich niet aan de regels houden
Levensdoel: Beroemd worden
Wil nooit: Emigreren
Wil ooit: In een nieuwbouwhuis wonen
Bijzondere website:
www.karinbloemen.nl en www.schonekleren.nl
Voor het laatst intens gelukkig: Toen Koen werd geboren
Laatste keer gehuild: Drie weken geleden, op de begrafenis van mijn oom
Heeft spijt van: Dat ik soms te fel reageer
Huisdieren: Geen
Zou in een ander leven: Man willen zijn
Dieptepunt in het leven: Dat komt steeds weer terug, op het moment dat ik moet vertellen dat ik op vrouwen val
Heb mijn vader nooit kunnen vertellen: Dat mijn broer de donor is voor en vader is van mijn kind