Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

24 september 2010

Succesvolle ruilavond

LISSE – De eerste ruilavond op dinsdag 14 september verliep succesvol. Enkele tientallen mensen bezochten het onderkomen van de Speeltuin Marijke om daar hun goederen aan te bieden, te ruilen of gebruik te maken van de Nickels.

Arentsen was dan ook bijzonder tevreden: “Ik vond het een succes. Deze eerste avond hebben we perfect kunnen bekijken hoe alles loopt en hoe de Nickel werkt.” Vele spullen werden ingeleverd; kleding, laarzen, huisraad en een fraaie combimagnetron. Een probleem waar Arentsen nu mee geconfronteerd wordt, is de opslag van alle spullen. Ze is dan ook druk op zoek naar een locatie die (goedkoop) als opslagplaats kan dienen.

Eén vraag kan Arentsen zeer boos maken: “Wat verdien jij eraan?” “Als mensen vraag stellen, word ik ontzettend verontwaardigd, want ik verdien er helemaal niets aan. De mensen hebben zat spullen over en ik wil andere mensen helpen.”