Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

24 september 2010

Profiel

Naam: Armella Arentsen
Geboorteplaats: Vlaardingen
Geboortedatum: 28.5.1963
Woonplaats: Lisse
Relatie: Gescheiden
Kinderen: Twee: Nick (18) en Kelly (14)
Beroep: Zorgcoordinator
Houdt van: M’n kinderen
Hekel aan: Liegen
Levensdoel: Plezier in het leven
Wil nooit: Een relatie meer
Wil ooit: Voor mezelf beginnen
Bijzondere website:
www.google.com
Voor het laatst intens gelukkig: Twee weken geleden, toen ik met mijn zoon en dochter samen was
Heeft spijt van: Dat ik uit dienst moest
Zou in een ander leven: Als koe willen terugkomen
Dieptepunt in het leven: Dat mijn gezin verdriet had door de keuzes die ik maakte
Heb mijn ouders nooit verteld: Heel veel. Ik wilde als puber mijn zieke moeder niet belasten