Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

24 augustus 2010

Cadeau voor voedselbank

STREEK – De voedselbank die tientallen gezinnen in Noordwijk, Noordwijkerhout en Voorhout helpt, werd vorige week verblijd met een vriezer en een koeler. Dankzij de volhardendheid van initiatiefnemer Elly Weijers en de sponsors Lions Club Sassenheim, Rotary Voorhout en Rabobank Bollenstreek werd dit fantastische resultaat behaald.
Weijers laat enthousiast weten: “Ik houd me nu vier jaar bezig met het uitdelen van de voedselpakketten voor de mensen die het zo hard nodig hebben. Ik wil de mensen danken die groenten uit hun tuin naar de Voedselbank brengen: nu kunnen we die etenswaren nog beter bewaren. Ik ben ook het bedrijf Gebra dankbaar dat ook een heel groot deel van deze vriezer en koeler gesponsord heeft.” Momenteel zijn er in de Duin- en Bollenstreek al vier voedselbanken actief: in Noordwijkerhout, Teylingen, Lisse en Hillegom/De Zilk.