Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

26 juni 2010

Profiel


Naam: Tom Erents
Geboorteplaats: Haarlem
Geboortedatum: 19.9.‘47
Woonplaats: Noordwijkerhout
Relatie: Gehuwd, twee zonen en een kleinzoon
Beroep: Vutter
Houdt van: Kinderen en kleinkind
Hekel aan: Profiteurs en dikdoenerij
Levensdoel: Het jezelf en anderen naar de zin maken
Wil nooit: Opgeven. Als je ergens aan begint, maak je het af
Wil ooit: Gezond oud worden samen met mijn familie
Bijzondere website: www.marktplaats.nl
Voor het laatst intens gelukkig: Bij de geboorte van mijn kleinzoon
Laatste keer gehuild: Vorig jaar bij het overlijden van mijn moeder
Heeft spijt van: Dat ik niet doorgeleerd heb; ik was een dwarrel
Huisdieren: Vroeger: parkietjes en konijntjes
Zou in een ander leven: Hetzelfde doen
Dieptepunt in het leven: Het vroeg verliezen van mijn vader was een minder hoog punt
Heb mijn ouders nooit verteld: Kattenkwaad als puber; appels uit de bomen halen