Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

21 mei 2010

Profiel


Naam: Anne Cor Groeneveld
Geboorteplaats: Dussen, Noord-Brabant
Geboortedatum: 25 juli 1948
Woonplaats: Noordwijk
Relatie: Gehuwd
Beroep: Bestuurder
Houdt van: Mijn vrouw Lucia
Hekel aan: Nagemaakte mensen
Levensdoel: Betekenisvol zijn voor anderen
Wil nooit: Sturen op basis van negativisme
Wil ooit: Dat onze dochters hetzelfde geluk vinden als hun moeder en ik, op alle vlakken
Bijzondere website: www.luchtvaartnieuws.nl
Voor het laatst écht gelachen: Vandaag, met een goede vriend
Laatste keer gehuild: Bij het verlies van dierbare mensen, wat helaas te veel is gebeurd
Heeft spijt van: Onterecht gegeven vertrouwen aan bepaalde mensen
Huisdieren: Nee
Zou in een ander leven: Hopen en bidden dat mij hetzelfde overkomt
Dieptepunt in het leven: 25 september 1996: de dag van de vliegramp met onze Dakota
Heb mijn kinderen nooit verteld: Er is bij mijn weten niets wat ik hen heb achtergehouden