Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

26 maart 2010

Profiel

Naam: Herman Harends Geboorteplaats: Oisterwijk (Brabant) Geboortedatum: 19.4.1946 Woonplaats: Noordwijk Relatie: Vriendin

Beroep: Nu VUT, voorheen psychiatrisch verpleegkundige Houdt van: Boeken, muziek en dansen Hekel aan: Negatieve mensen Levensdoel: Gelukkig blijven Wil nooit: Gekwetst worden Wil ooit: M’n zus die overleden is nog eens zien Bijzondere website: Ik ben van Hyves afgegaan vanwege de inbreuk op de privacy Voor het laatst écht gelachen: Gisteren nog, met mijn vriendin Femmie Heeft spijt van: Dat ik mensen gekwetst heb in mijn leven Zou in een ander leven: Vrouw willen zijn. Ik wil voelen hoe het is; ze zijn veel emotioneler Dieptepunt in het leven: Mijn jeugd en het overlijden van mijn zus

Heb mijn kinderen nooit verteld: Tot voor kort; de eerste zestien levensjaren uit mijn jeugd