Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

26 februari 2010

Profiel

Naam: Adri van Beelen
Geboorteplaats: Leiden, in het ziekenhuis
Geboortedatum: 6 juli 1959
Woonplaats: Katwijk aan de Rijn
Relatie: Getrouwd, drie kinderen
Houdt van: Italië
Hekel aan: Mensen die alles uit het buitenland geweldig vinden
Levensdoel: Doen wat je leuk vindt
Wil nooit: Erwtensoep op nieuwjaarsdag
Wil ooit: Nog een dik en goed boek schrijven
Bijzondere website:
www.norderney.nl
Voor het laatst écht gelachen: Afgelopen zaterdag, bij de opnames
Laatste keer gehuild: Vorige week, om een stuk klassieke muziek
Heeft spijt van: Dat ik nooit naar een toneelstuk ben gegaan
Huisdieren: Twee cavia’s
Zou in een ander leven: De wereldvrede willen bewerkstelligen
Dieptepunt in het leven: Ooit heb ik op het schip van mijn vader de elektriciteit uit laten vallen
Heb mijn kinderen nooit verteld: Dat ik in mijn vijfde levensjaar bijna verzopen ben in het Prins Hendrikkanaal; ze hadden bijna geen vader gehad


Naam: Ruud Minnee
Geboorteplaats: Katwijk
Geboortedatum: 28 juni 1957
Woonplaats: Katwijk aan de Rijn
Relatie: Getrouwd, drie kinderen
Houdt van: Film; thrillers
Hekel aan: Steeds dezelfde muziek die op de radio te horen is
Levensdoel: Zo aangenaam mogelijk de rit uitzitten
Wil nooit: Meer onder een baas werken
Wil ooit: Van schrijven, het bedenken van dingen en tv maken mijn werk maken
Bijzondere website:
www.movie2movie.nl
Voor het laatst écht gelachen: Bij een aflevering van Jiskefet
Laatste keer gehuild: Een maand geleden, bij een lied van Eva Cassedy. Deze zangeres is jong overleden en dat ontroert me
Heeft spijt van: Dat ik niet vroeger begonnen ben met mijn carrière in het schrijven
Huisdieren: Kat
Zou in een ander leven: Een Chinees zijn
Dieptepunt in het leven: Werken in de nachtdienst in een verpleeghuis
Heb mijn kinderen nooit verteld: Wat mijn diepste zieleroerselen zijn