Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

29 september 2009

Coördinator gezocht

SASSENHEIM – Na dertien jaar stopt Adrie de Goeij noodgedwongen met de coördinatie van de collecte in Sassenheim voor de Nederlandse Brandwondenstichting. Ze is naarstig op zoek naar iemand die de taak over wil nemen om te regelen dat een keer per jaar zo’n 80 collectanten bij de mensen langs de deur komen.
De Goeij (63): ‘Ik heb dit met veel plezier gedaan, maar sinds twaalf jaar heb ik een man thuis die halfzijdig verlamd is. Ik moet 24 uur per dag paraat staan voor mijn man. De combinatie van activiteiten gaat me teveel worden; ik kan mijn hoofd niet meer leeg krijgen en zoek iemand die de coördinatie wil overnemen. Dan gaat het om zaken als het via de computer bestellen van spullen, het indelen van de straten en het regelen van een vervanger als een collectant uitvalt. Ik wil mijn opvolger graag bijstaan en op weg helpen. Natuurlijk blijf ik zelf wel collectant.’ Wilt u mevrouw De Goeij uit de brand helpen? Bel haar: 0252 214 369.