Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

24 juni 2009

Kritiek op regiotaxi

LISSE – ‘Ik heb zelf ervaren dat de regiotaxi een rampenplan is.’ Deze keiharde kritiek uitte voorzitter B.M. van Amersfoort – Oudejans tijdens de vergadering van de Seniorenraad op maandag 8 juni.
Ze liet weten: ‘Ik wilde naar het Adamas Inloophuis in Nieuw Vennep en had een taxi geboekt om 12 uur. Maar er kwam geen taxi opdagen. Na twee keer bellen werden we pas om 14:30 opgehaald. Daarnaast moest ik vijftien minuten wachten aan de telefoon voordat ik met iemand van het callcentrum kon praten. Er waren berichten dat het beter ging met de regiotaxi, maar twee uur wachten is niet normaal. Ook de taxichauffeurs zelf geven aan dat ze het werk haast niet aankunnen, omdat ze met te weinig mensen zijn.’