Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

25 april 2009

“We zouden verkiezingen intern houden”

NOORDWIJK – “Ik had wel verwacht dat de heer Kamphuis zich kandidaat zou stellen.” Voor kandidaat-bestuursvoorzitter Hester Duijndam kwam de mededeling van Kamphuis niet als een verrassing, zo liet ze desgevraagd weten.

Ze bewaard haar verbale vuurwerk echter tot de interne ledenvergadering: “Ik ga hierover niet met de pers praten, maar wil eerst de bestuursvoorzitterverkiezing afwachten. Ik vind het tijd voor een frisse wind en nieuwe mensen die nieuw elan geven aan de VVD Noordwijk. Hoe ik dat ga aanpakken, maak ik maandag 27 april bekend.”
Duijndam vervolgt: “We kozen ervoor om deze verkiezing intern te houden, maar de heer Kamphuis maakte de keuze om het extern naar buiten te brengen. Dat hij in de pers verschenen is, was aan de ene kant wel een verrassing. Maar aan de andere kant zoekt hij wel vaker de krant op, dus zo verrassend was het dan ook weer niet. Het verbaasde me niet dat hij zich kandidaat heeft gesteld. Ik had het eigenlijk wel verwacht en zou het zelfs raar gevonden hebben als hij het niet zou hebben gedaan. Eigenlijk hoopte ik er ook op want de leden moeten wat te kiezen hebben.”