Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

24 januari 2009

Spetterende optredens bij Let me entertain you

VOORHOUT – De Bokken hebben het weer voor elkaar: zaterdag 24 januari verzorgen 14 acts spetterende optredens tijdens de “Let me entertain you” voorstelling. Medeorganisator Jan Regeer laat weten over wat de honderden bezoekers kunnen verwachten: “Lokale talenten gaan zingen, een aantal dames imiteren K3, twee jonge knullen doen een live act en we hebben nog een aantal grote verrassingsacts die de mensen kunnen bekijken op 24 januari vanaf 20:30 uur.”

Ook BV-ers (Bekende Voorhouters) doen mee, waaronder Prins Frits I en Prinses Renée. Maar ook de Mexicano’s en De Voorruiters geven acte de présence. Regeer nogmaals: “Het is de bedoeling dat “Let me entertain you” een beetje gaat leven in het dorp. Bereid je dus voor op een avond vol verrassingen, waarbij het publiek actief deel zal nemen in de jurering. Jan Piet (Does, JD) en ik gaan de avond opfleuren, onder meer met een welkomst- en afscheidslied. De winnaar van de avond gaat met de nu al legendarische “Gouden Bok” naar huis.”
“Let me entertain you” vindt plaats in de Grand Café De Toog op zaterdag 24 januari vanaf 20:30 uur. De entree is slechts twee euro en voor VIB’s en Bokkendonateurs is de toegang gratis.