Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 mei 2008

Veerkracht Voorhout voor mensgerichte oplossingen

VOORHOUT – Berichten in de krant over de hoeveelheid aan mensen die antidepressiva slikken, waren de aanleiding voor Ietje van der Velde (60) om “Veerkracht Voorhout” op te richten: een praktijk voor familie- en relatiecoaching.
Van der Velde: “Het is veel beter om met de mensen zelf aan het werk te gaan en te praten over wat er moet gebeuren om hun gevoelens op te lossen. Als mensen zwartgallig zijn, kan ik laten zien dat er een andere kant is. Vaak kunnen mensen zelf niet op de juiste oplossing komen en ik probeer de sleutel hiervoor te vinden. Ik ben geen wonderdokter, maar help de mensen met angsten, depressies of problemen waar ze tegenaan lopen, door goed luisteren, uitstekende communicatie en mensgerichte oplossingen.
Veerkracht Voorhout Familie- en relatiecoaching, T: 0252 227 991, E: info@veerkrachtvoorhout.nl.