Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 mei 2008

Geen herhaling ‘Muziek in mijn Straatje’ in 2008

Er komt dit jaar geen nieuwe uitvoering van het succesvolle ‘Muziek in mijn Straatje’, dat in november vorig jaar de Componistenwijk zo succesvol in het daglicht zette. Marleen van Leeuwen legt uit: “De acteurs van Jeugdmuziektheater De Speelkring hadden na ‘Muziek in mijn Straatje’ zelf behoefte om weer een complete uitvoering te geven, want dat is de reden waarom ze bij De Speelkring zijn gekomen. Dit jaar zal er dus niet opnieuw een uitvoering komen van ‘Muziek in mijn Straatje’, maar ik hoop dat het volgend jaar wel weer gerealiseerd kan worden.”