Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

29 september 2007

Vertraging rapportinzage

LISSE – Heel historisch minnend Lisse wacht al sinds 2005 met smart op het rapport van Dorp, Stad en Land dat inzicht moet geven in de panden die van monumentale waarde zijn. Opnieuw is er vertraging opgelopen in de termijn dat wethouder Guus Mesman (PvdA) inzage krijgt in het rapport van Dorp, Stad en Land, waarin wordt geadviseerd welke panden in aanmerking komen voor een monumentenstatus. Dit maakte Mesman bekend tijdens de gemeenteraadsvergadering van 19 september: ‘Vorige week kreeg ik een nieuw rapport van Dorp, Stad en Land en bij nadere bestudering bleek dat ik het oude, al eerder opgestelde, rapport toegestuurd had gekregen. Ik hoop het nieuwe rapport de komende week te krijgen.’