Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 mei 2007

Wipkippen op speelpleintje

LISSE – De speeltoestellen komen aan het pleintje in de Jozeph Israelstraat, ondanks de eerdere felle protesten van de omwonenden. Dit bleek tijdens de vergadering van de commissie Maatschappij en Financiën. Wethouder Jan Kippers (CDA) was ‘blij met deze steun. Er zijn zeker leermomenten geweest, want ik ging ervan uit dat kleine speeltoestelletjes altijd op instemming kunnen rekenen van de omwonenden. Voortaan zal ik bij deze initiatieven de omwonenden in een vroeg stadium betrekken. Ook zeg ik toe om de situatie na een jaar te evalueren. Als blijkt dat de wipkippen en andere toestellen tot overlast leidt, halen we het speeltuig weer weg.’