Dé lokale en regionale nieuwssite

Beste bezoeker, Als journalist schrijf ik over actuele zaken. Deze blog heeft al miljoenen bezoekers verwelkomd. Hier vindt u alle, ruim 26.800, gepubliceerde artikelen, verschenen in landelijke, regionale en lokale dag- en weekbladen en magazines. Veel leesplezier! Mocht u onderwerpen aan de kaak willen stellen, neemt u dan contact met mij op: info@writing4u.nl. Foto's kunnen, tegen vergoeding, besteld worden via dit emailadres.

28 mei 2007

Navraag naar geuroverlast

LISSE – Wethouder Bas Brekelmans (VVD) gaat navraag doen over mogelijke geuroverlast die de afvalwaterzuiveringsinstallatie veroorzaakt. Dit doet hij naar aanleiding van een vraag van commissielid Ed Takken (D66) in de vergadering Ruimte & Infrastructuur. Takken vroeg bijna tussen neus en lippen door: ‘Wethouder, we hebben een hele warme periode gehad. Zijn er al resultaten bekend of er stankoverlast geconstateerd is?’ Brekelmans antwoordde: ‘Afgelopen zondag 13 mei stonk het, zo heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Ik ga navraag doen bij het snuffelteam en kom binnenkort bij u terug met de informatie die ik van hen ontvang.’